Dödliga datorsjukdomar

Jaha då undrar jag vad jag har för matnyttigt att berätta idag Egentligen ingenting så jag får ordbajsa lite som vanligt. Ska slå en pling till F och höra om det vart nå jobb idag eller om vi kan gå ut med dogs i kallvädret. Blev orolig för "dattan"(för visst var det så det hette Bobban?!) igår, beteendet kändes aningens likt en massiv virusinfektion. Vet inte riktigt vad som hände men helt plötsligt så ploppade virusprogrammet upp ett fönster med uppdateringar som in gick att vare sig acceptera eller ignorera. Sen så gick inga program att starta heller och bilden på skärmen kändes lite, hmmm fladdrig. Statade om och då gick det iaf att göra en virussökning. Ett hot funnet men jag är inte så säker ändå... Fast just för tillfället är den normal.
Jag tror ändå att det gömmer sig något lömskt i elektroniken.

Tack för den fina kommentaren D, roligt att du tyckte det blev fint !! Det finns ett antal personer som jag tycker borde komma på besök snart, inte just för att titta på köket utan för att se vart jag bor. Ni vet vilka ni är så försök inte.

Kram /Tese

Kommentarer
Postat av: Bobban

Morr..

2009-02-16 @ 14:42:41

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0