eumh dags för en slående rubrik igen, ingen fantasi alls

Få se nu vad dagen har att bjuda på... Bus i snön med bästis blir då definitivt för vovve. Kul och kameran ska med. Om jag inte var så rädd om systemkameran så skulle jag nog ta den idag men jag blir så orolig att jag ska tappa den i snön eller nåt. Lill kameran kan jag ju lätt stoppa ner i fickan och skydda från diverse blött men med en stor bracka är inte lika lätt.

Favorit i repris med lunch dejt hemma. Det är mysigt tycker jag. Sen så skulle L och E komma förbi efter besök på cypressen. Allt detta innan klokan 13, fast det är ju fyra timmar så det borde gå bra. Ska slå mig ner och fylla i ett papper som jag måste skicka iväg. Har dragit ut på det, men nu ska jag ta mig i kragen innan det är försent. Har till den 6 mars på mig men det är skönt att få stryka något från listan i bakhuvudet. Jag är en samlare av stora mått när det gäller sysslor.

Så då, föna hår och plutta i köket is up.

Hej med er /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0