men nu så blir´re andra bullar

Ny energi är funnen. Sitter med en kopp te, inviger dom nya kopparna, samt har slukat två smörgåsar till frukost. Allt blev så mycket bättre !! Hann med att vara ut med Cato och hänga lite tvätt, duktig. Nu är jag nöjd med morgonen. Kanske går ner och sätter igång en till tvättmaskin om jag hinner, men i första hand tror jag att jag måste skotta lite så jag inte kör fast på väg upp från gården.

Reflektion: Somliga får dricka te ur glaserad keramik kopp andra ur pappmugg. Skillnad mellan samhällsskikten.

Vet inte vad jag har gjort som är så bra men Cato är toppenglad idag. Buffar och och säger Mamma jag älskar dig, far inte iväg och jobba det är så tråkigt när du inte är här!!
Jo hjärtat smälter men inte stannar hon hemma för det. Tänk om VAB hade funnits för husdjur. VAD hade det kunnat förkortas, och i såna fall hade jag stannat hemma idag för Cato har då minsann en öroninflamation så det är stackars grisen.
Dags att författa ett medborgarförslag kanske ?! Eller en motion till vilket utskott det då blir ?!

Får klura på den. Kram! /T

Kommentarer
Postat av: Simon P

Oja tänk om man kunde få VAB för hundarna :=P

Vad bra det hade vart.. så Tess, styr upp en motion nu! ;=)

2009-02-23 @ 10:52:13
Postat av: Jenny.

Jag är med !! ;0)

2009-02-23 @ 11:32:06
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Fia

prommis onsdag efter 13? vad tror du?

2009-02-23 @ 21:27:30
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0