Nä ingen bild

Fast jag blev nöjd med klippningen, ser ut ungefär som förra gången, lite kortare lugg och lite kortare i nacken.

För tredje dagen i rad ska jag få luncha med Daniel! Om jag tar mig ut med bilen dvs. Snöar järnet ute, har försökt men det går inte att ta kort på. Har kvar att besöka alla livsmedelsbutiker sen ger jag mig. Imorgon far jag till Luleå och lämnar av mitt uppdrag och sen på Coop bygg och ser om några av grejorna har kommit än. Tänkte betala och även ta med mig fläkten hem om den har kommit. Det är lite sådär att aga mat utan spisfläkt. Att tillaga den också för den delen.

På agendan idag: Köpa brukvisp (den vi har har visst lånats ut), köpa en fogsvamp?, köpa autosol, uppsökeri på alla små och stora Ica och Konsum. Sätt igång!!!

Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0