New look

Tack för kompimangen! Har funderat ganska länge på att göra om utseendet på bloggen lite granna. Mest för att jagh ar sett att den orangea färgen såg väldans blaskig ut på andra skärmar, den såg mer gul ut och det var inge fint alls tyckte jag. Nu är det istället min favvofärg som får regera ett tag, grönt är skönt.

Igår hade vi årsmöte på jobbet och det var många som kom, jätteroligt. Det brukar inte vara så bra uppslutning på sånna saker tyvärr. Vi bjöd på semlor från Olofssons och det blev några över eftersom vi fick dubbelt så många som vi hade beställt så nu är det väl semmelkalas på jobbet kan jag tänka :=)

Jobb om två timmar så jag ska se om det går att få något vettigt gjort här hemma innan dess.


Puss o kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0