Pinsamheter på kanal 5

Hade tänkt skriva endel men så ser jag att klockan gått väldigt fort och nu måste jag se på kanal 5. Eller måste, jag kommer förmodligen då att sitta och hålla händerna för ansiktet för att det är pinsamt men ändå. Premiär för en kille till Rosing är det om en minut. Och det ska väl just handla om det, hon ska hitta en ny kärlek. Eftersom D är och hjälper till att flytta en kompis så kan ju jag kolla lite, annars hade jag inte haft tillåtelse nej, nej. Hehe tillåtelse, låter som att jag är styrd med järnhand. Vad tror ni?
Nu slog klockan åtta, bäst å sticka!

Kjamen

Kommentarer
Postat av: Fia

hmm vilken kompis ska han flytta, hoppas han/hon inte är så tung, fast Daniel är ju stark så det kanske inte spelar någon roll :)



Hehe

2009-02-24 @ 21:44:18
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0