Piss snö -dö

Nej jag vet inte vad, jag måste svära lite. Den här förbannade snön får ta och sluta vräka ner nu. Faan jag är så less, det har ju för tusan snöat sen i onsdags kväll. Enligt väderprognosen så skulle det sluta snöa idag men icke. Tror det har kommit en halv meter snö under dessa dagar, kanske mer. Och ni vet ju att en känns som minst det dubbla så en dryg meter snö är det egentligen. Läser i tidningen att det minsann har snöat tio cm under dygnet och man tänker -nä dom har mätt fel ,det var minst 30cm.

Annat mindre världsviktigt är att vi har fått beställa våra nya arbetskläder på Coopan. Dom  var väl ganska fina men än så länge finns det inga västar. Det är ju en smärre katastrof. Vart ska jag ha alla små lappar, pennor, tuggummi, kaffekronor, lypsyl och vad mer jag brukar bära runt på? Byxorna var det inte så kul att välja eftersom det bara fanns herrbyxor att prova. Fick alltså ta stl 54 för att passa in mina väldigt kvinnliga höfter och rumpa. Midjan var förståss alldeles för stor och stack ut och bildade ett stort hål mellan rygg och brallor.

Intressant jag vet. Hissa flaggan och he er ut och skotta !!

Puss kram /T

Kommentarer
Postat av: J.

Huvva o jag som tyckte kläder var fula. ;o) Men du när jag prvoade fanns de både herr och dambyxor !! Dock bara i en massa konstiga storlekar. Aja nu måste vi göra ngt åt snön, dansa en anti-snö dans eller ngt !! Kram.

2009-02-09 @ 09:40:52
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Jennie w

Jag tror också att det fanns både herr och dambyxor

men allt är väl i hop blandat nu så man vet inte vad som är vad

2009-02-09 @ 12:03:44

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0