Rösta på årets Pitekvinna 2008

Kanske är det därför jag tycker att Simon Baker platsar högt på min lista?

Tom. den 5 mars kan man rösta på årets Pitekvinna. Skicka ett mail till [email protected] så är du även med i en tävling. Själv röstar jag på Pia Andersson eftersom hon är engagerad i fackliga frågor och är huvudskyddsombud på Strömbacka skolan. Hamnade i blåsväder när hon försökte göra sitt jobb och har nu makt eliten dvs skolchef, rektor mot sig. Handlar bl.a om att det är mögel i skolan och hon anser att problemet inte tagits på allvar, sopats under mattan. Och visst, för vad händer om man om 20 år har kommit vidare i forskning och kan påvisa att inandning av mögel kan orsaka cancer... Inte alls bra för kommunen.

Missade totalt en rafflande mix stafett, låg kvar i sängen och kikade på nyhetsmorgon i hopp om att bli lite pigg och orka kliva upp. Så berättar dom att om 30 minuter är det mixedstafetten, yess vad roligt. Upp ur sängen och ja då var det som bortblåst.

Nu ska jag skicka iväg det där mailet.

Höres/T

Kommentarer
Postat av: Anna

Snyggt du gjort på din blogg!!

2009-02-19 @ 21:59:17
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0