Sol igen. Yess asså

Jag kanske får gå och se om det finns nå dambrallsingar då! Blindstyret !! Har packat ner mina saker i ny väska så den ska rymmas i lill bilen. Jag slipper köra ! Yeey !! Cato är bekymrad och sitter som ett plåster på mig, vill inte att mamma ska fara någonstanns. Lilla gullegrisen.
Min ilska besvarades- Det har slutat snöa :D Så jag och Cato gick ut på gården och skottade, fy tusan vad roligt det var för vovve liten. Han sprang omkring som en kalv och viftade med hela sig. Innan jobbet ska jag förbi med lite skräp på återvinningen och så ska jag komma på om det är något som behöver handlas också.

Härliga underbara SOL. Stanna kvar är du snäll.

Pussar /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0