Så ska det låta

Håller med M, fina men dyra. Om jag skulle ha plånka för dom så skulle jag köpa två gröna solsängar och några stolar plus ett svart bord. För den prislappen borde dom väl vara rätt så färgbeständig eller?
Igår bad jag om semester så att vi kan boka resan och Ja det fick jag !! Yey !! Nu ska jag boka och betala med Visa gold kortet. Då får man nämligen avbeställningsskydd gratis och lite annat också. Och så behöver vi inte betala på riktigt förrns nästa månad, räntefritt. Betyder att vi hinner sälja huset och allt sånt.

Fick ett litet uppehåll, blev så fascinerad över att lyssna på D som över telefon förklarar för lillasyster hur man byter olja och oljefilter ;0) Jag förstås precis hur man gör, kanske är min tur nästa gång det är dax på mercan.
Hoppas det går bra för F idag, hon fick jobb tidigt idag pga sjukdom. Misstänker att hon egentligen ville vara ledig men att pengarna drog. Till veckan jobbar jag tre dagar, tisdag till torsdag och sen ledig ganska länge. Kanske hitta på något med hundarna då ?? Grilla om det är fint väder tex. Onsdan går också bra att fara ut på om vi tar det tidigt. Fundera över det sportlovsbruden.

Missade premiär av Så ska det låta igår och tyvärr så missar jag reprisen på söndag också. Det är som en gemensam favorit för oss. Som ofta leder till singstar efteråt. Nästa fredag får jag då se det.

Jaja nog med hejna, nu ska jag göra det jag skulle.
Puss/T

 

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0