Hel dag utan internet, my god vad gör man?

Hehe, nä men jag håller med faktiskt. Det heter dator. Fast jag håller på och jobbar med mig själv för att kunna skriva talspråk och kanske inte tänka så överdrivet på grammatik och meningsuppbyggnad. Det går inte så bra för mig att få flyt i tankarna då. I vanliga fall är jag ganska extrem när det gäller språk. Men att blogga är som en annan sak tycker jag, jag tänker ju konstigt och i fel ordning så då måste det också få presenteras lite felaktigt eller hur.
Ja jag vet då inte hur jag ska ta mig ur det här resonemanget, känner att jag har tjorvat in mig lite. Begriper någon vad jag menar?
Hajna datorn har då fått nytt liv nu. Virusprogrammet verkar vara det som spökade hela tiden. Det är nu bortplockat och ersatt med ett annat efter tips från coachen. AVG heter det numera. Premiärkörning av diskmaskinen sker i detta nu. Spännande att se om den gör sitt jobb. Appropå virusprogram alltså !!?
Fick besök av Bella the Man idag mitt på dan. Och jag som gick runt här hemma i mjukisbyxor och ulltröja, osminkad, sovrufsig i håret. Int nå fräsch alltså. Jag tror att Fia kan intyga att det ofta är så när jag inte har något planerat för dagen.
 Satt och höll på som allra bäst med att skriva dagordning till torsdag och ett fuskpapper för att veta vad valberedningen har för förslag. Passande iof. eftersom det är jag och B som är valberedningen :0)

Det blev ingen gemensam hundpromenad idag, jobb såklart. Men jag och Cato tog os en tur och var ute en dryg timma. Ganska skönt men ganska kallt också. Nu var det länge sen det var singstar i huset. Är ni redo? Då kör vi!!!!

Lalalaaaa pussar /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hallå i stugan. Tänkte höra hur u jobbar under morgondagen, ifall vi skulle träffas o fixa lite innan mötet !! Så du slipper göra allt själv du duktiga människa. Kram.

2009-02-16 @ 21:48:43
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0