Roligt!!

!! Ja starkdricka var inblandat men inte så mycket som det verkar i mitt förra inlägg. Vi hittade en dator och trodde att vi skulle få skriva några ord men icke. Gick inte att loga in på blogg.se. Senare visade det sig att en i gruppen minsann hade en laptop med sig så jag lånade den men kom åt nån knapp på sidan förmodligen så markören bytte plats och därav konstig ordning på ord.
Den som lyckas blanda om så det blir rätt gör det bra.

Vi har fått mycket nyttigt gjort på  denna kurs, som var det femte av sex steg. Känns riktigt tråkigt att det är slut nästa gång. Hela gruppen har blivit ganska tight och många har växt otroligt mycket under kursens gång. Målet med detta steg var att alla skulle tala inför gruppen och kunna leda ett möte korrekt. Och ja, alla har gjort det. Jag har såklart också sjungit (eller låtit). Ingen tillställning utan att jag trallar och stuffar eller hur! Sing a long tävlingen vanns av lag: mitt eget såklart.

På väg hem tilläts jag svänga förbi på Coop bygg och hämta spisfläkten. Äntligen !!

Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0