Åhååå vad braaaa!!!!!!

Nu har det löst sig vad det verkar. Jag som blir så hetsig är nu lugn. Det går över ganska fort. OBS att jag inte är arg på någon längre och jag var inte arg på någon av mina vänner. Hoppas ingen tog åt sig för det har ni ingen anledning att göra, varför skulle jag vara så ilsken på just Dig/Er?
Proppen i värmesystemet har tinat och nu cirkulerar det för fullt. Inga sönderfrusna rör heller, förutom i garaget ovan jord. Relativt lätt att åtgärda när man har en ingenjör i familjen ;0P. Det som behövs är ett nytt element samt ett kopparrör och lite kopplingar så är saken biff.

Märks det en lite annan tongång hos mig nu motför tidigare idag. Det är nog lejonet i mig som kommer fram. Lejon ska ju vara ganska impulsiva och det är ju jag i ett nötskal.

Cato har fått sin första dos advocate idag så förhoppningsvis ska hans snörvlingar upphöra nu. Skippade Lillan idag så jag far dit imorron och ger lunch också. Åsså lite ridning och hästmys med.

Blåbär med vispgrädde ska nu smaka!!!

Hejdå för idag!

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Phu nu törs man skriva en kommentar igen.....nu när du har lugnat ner dig. ;0) Skönt att det inte blev alltför stora skador iallafall, även om de är jobbigt att ngt alls gick sönder. Stora trettondagskramar på dig !! :09 //J.

2009-01-05 @ 21:51:52
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0