Frukost bekymmer som vanligt

Ja så var man uppe igen och som vanligt så har jag halvgjort frukost men inte klart att äta den. Brukar alltid bli så när jag inte ska iväg på stört. Då drar jag ut på det i ibland flera timmar.
Klockan 12 ska vi ha möte på jobbet och innan dess tänkte jag ta mig till djurkliniken i Öjebyn och fixa noskvalster medicin till Chilli och vänner. Cato har hunnit smitta ner den lilla gossen så han snörvlar och drar in som bara den. Efter det tar jag hjälp av mamma för att överräcka ett papper... Tror egentligen inte att jag blir ihjälbiten om jag kommer själv men jag känner mig svag när jag har den där klumpen i magen.

Nåja, ska försöka få i mig den där frullen nu innan det är lunch :0)

Hejs /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0