Inspirerad

Har varit på diverse ställen och kollat kakel/klinker och vi har båda fastnat för CCHöganäs. Katalog fick följa med hem så nu ska i sätta oss och göra lista(!) över alla kostnader, mått och prylar som behövs. Som sagt så älskar jag att göra listor. Hela tiden gör jag nya, de behöver inte betyda så mycket, eller ens efterlevas men det är kul ändå.
Innan list-time så ska jag fara på coopan och handla lite middag, det är lätt att vi glömmer sånt tills det är för sent. Inte idag inte.

Kanske återkommer senare med uppdatering i hur det planeras. Kanske rent av något bestämt i färgväg.

C U

Kommentarer
Postat av: J.

Kan ja få komma o dricka T till veckan istället ??!! Plz.....;0)

2009-01-24 @ 17:59:00
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅ vad roligt med lite fix och trix! Jag älskar också listor, jag behöver göra mig en strukturerad bild av det jag tänker på, annars glömmer jag bort vad jag tänkte ;)!



Jag ser fram emot en ev planeringsuppdatering!



Stor Kram!!

2009-01-25 @ 12:24:43
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0