Inte mycket nytt

Läget är oförädrat i stort sett. Skriver som en kråka pga. plåster på höger pekfinger. Snubblar på tangentbordet. Varit trött som få på jobbet och aningens dåligt humör. Kan ju bero på både trötthet och yttre omständighetr. Har precis varit till Öjebyn och fått låna en till lfäkt att värma med, åker med den till Norris imorgon. Ska även besiktiga bilen (mercan) och göra Lillan. Ridningen kanske blir lidande pga hejna skiten tyvärr.

Åtminstånde så ska jag få mig kanske ett eller två goda skratt för jag köpte Macken dvd:n (Galenskaparna) med Aftonbladet idag. Det blir i alla fall kul!

Ibland känns det som att livet är gode orättvist. Förmodligen är jag inte ensam om att tycka det men om jag ska summera turen jag haft under 2008 så räcker nog en hand. Däremot oturen jag haft, den får jag nog räkna på både fingrar och tår. Dock så räknar jag nog med endel av 2007 i oturs träsket, från augusti ungefär. Gris också!

Sov gott alla vänner, morgondagens äventyr närmar sig!
Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0