Med beröm godkänt

Måste bara få slå ett slag för min chef. Hon har suttit ocj knåpat ihop nya schemat för "nya" kundtjänst och det blev minst sagt bra. Inte bara för mig utan för alla tror jag. Hon har tänkt på allt. Ledig fredag före ledig helg, många sammanhängande lediga dagar, tidigt lördagspass för de som är ledig söndan... Cred till H verkligen.
Innan jag somnade igår låg jag och tänkte på hur jag ska göra för att förbättra mitt historie berättande. Det är stört omöjligt för mig att bara berätta rakt upp och ner utan jag svävar ut på sidospår och ibland kommer jag aldrig fram till poängen alls. Någon som har ett tips för det?

Precis som J och M så har jag beställt från H&M, dyrt blev det men jag hinner få lön innan det ska betalas. Min gröna kappa som jag älskar har jag snart i rött och svart. Och så en kort jacka i samma gröna färg, ett säkert kort om bara storlek och modell passar. Lite träningskläder kommer också i paketet så sen är det bara att ta mig i kragen och pejla in Korpen Piteå.

Kram/ T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0