Middagsbjudning

Ska få hämtning av mams/paps till dom för att äta middag och sen ska vi ta en skön promenad hem. Har varit som en sill idag, död och grå. Vaknade av väckarn och kände att jag låg och frös- under täcket. Blev inte varm förrens fram mot 2 tiden, två timmar innan arbetsdagens slut. Men då kände jag iaf att jag kan tänka mig en promenad hem ikväll. Refelxväst, sele och koppel följer med. Ingen ska missa julgranståget.

Det gick bra idag, över förväntan. snart kan jag ropa hej! På måndag klockan 1 händer det!!! Iiiiih vad spännande, kan ni tro vad skönt det ska bli när ångesten lättar. På tisdag får vi fira mycket!

Kramis, ha det underbart i helgen!

/Tesa

Kommentarer
Postat av: /B

Ja, visst är hästfotot av fotograf Linda Wikström underbart! Har du sett hennes övriga hästbilder?

www.lindawikstrom.se

/B

2009-01-17 @ 22:57:39
URL: http://lyckligagatans.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0