Singstar princess

O yes alltså! Har kört lite Abba och mycket Rock ballads, he jär shå kul. Kollade på körslaget innan och så fort det är nåt med sång på tv så blir vi så bumbiga och måste sjunga.
Blev inspirerad av en god vän att tvätta idag, så två maskiner är klara, duktigt, jag hatar att tvätta. Jag började dock inte lika tidigt som henne och var således heller inte klar förrän nu. Fast då bor ju jag i hus och har tillgång till tvättstugan när helst jag behagar. Om än det inte är så ofta.

Morgondagen bjuder på sedvanlig prommis med hundbästisen Chaplin. Ska bli så trevligt, hoppas det är lika fint väder imorgon som det var idag. Dvs kring 0 gradigt. Cato har nu helt slutat snörvla och om tre veckor ca ska han få sin andra och sista dos. Visste ni att det där medlet är så giftigt att dom inte får leka med andra hundar (risk att slicka i sig) på tre, fyra dagar. Inte heller bada i sjöar och vattendrag på minst fyra dagar eftersom det dödar en massa vattenorganismer. Det är klart att när det tar bort noskvalster, bandmaskar och rundmaskar i alla stadier, hjärtmask mm så lär det ju vara farligt för andra små kryp också.

Har lite skuldkänslor för att jag tackade nej till jobb ikväll, M-L fick jobba ett räserlångt pass pga mig. Förlåt mig... Egot behövde vara ledig idag. För övrigt så firar jag och Daniel 10 år snart. Den 20 januari närmare bestämt. Har slagit in ett fint paket till min älskade som jag hoppas blir uppskattat. Säkert blir det nåt mer innan den dagen är kommen. Jag känner ju mig själv.
Snart är det lön...! Välkommen säger jag.

Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0