Tävla mig hit å tävla mig dit

Det finns ingen hejd på tävlingarna som ramlar in. Men sorry girls, den där är jag inte intresserad av. Fast jag hoppas att någon av Er vinner såklart!
 Det får nog bli en kortis idag för jag är så väldans trött och sliten. Ont i huvudet och så därnt ni vet. Innan jag går vidare till soffan så ska jag lägga in lite räkningar *huga*
Det där med soffan, det blir som aldrig av. Jag har intentionen att vila mig i den men hinner alltid på något vis hitta nåt annat och vips så är det läggdags istället. Tror inte jag har sett många tv program de senaste veckorna. Bra iof att inte vara beroende av tv:n men det är samtidigt ett mycket bra sätt att koppla av på. Tack för mig för idag. Tror jag.

Puss,kram /T

Kommentarer
Postat av: Marith

Halloj!

Ja man kan ju nästan tro det men jag är den skylldige i detta fall med böjda skaft.... såg ju en möjlighet till inspiration.

Ha det bra ses på Coopan

Kram Marith

2009-01-22 @ 20:30:19
URL: http://www.husvidhavet.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0