Gamla knappar

Demoleringen fortsätter. Jag hör diverse bank och prat från köket typ:- Det var mig en j-vel, -Hah där fick du, -Nu du ska du få, -Oj!
Tur att jag var ute med honden nyss för annars hade jag skitit på mig när D körde över en elkabel med fräsen. Tjoff sa det så var strömmen borta. Jag är ju lite skraj för allt som har med el och eventuell brand att göra och gillar inte när det blixtrar och har sig i kontakter å sånt. Som när man skruvar i en säkring så kan det blixtra till, inte kul.
Det dök upp en knapp ur väggen. Bakom spånskivan satt det en helt vanlig byx(?)knapp, en grön en. Undrar vad den gjorde där och om den hade nån funktion.

För tillfället agerar jag mest springflicka och hämtar olika saker. Detta är i och för sig helt okej men eftersom jag har en klurig och finurlig sambo så har han oftast hittat en annan lösning innan jag hinner komma med rätt grej. Blir riktigt irriterande tillslut.

Coffe time nu! Sen jobba¡ (Tänkte att inverterat utropstecken kan betyda precis det, utrop inverterat)

/T

Kommentarer
Postat av: Maria

Fy, jag har också RESPEKT för el och allt vad som har med el att göra! I övrigt är det riktigt kul att demolera :)!



Jobba på nu, när blir det vinkväll nästa gång :)??



MÅNGA STORA KRAMAR!!

2009-02-01 @ 15:45:33
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0