Du milde tid

Kanske är jag fanatisk då? Njae fast ändå inte tycker jag. Sambo lät antyda att jag bara bloggar hela tiden, gör inget annat, men jag håller inte med. Vad spelar det för roll ändå, som nu tex så spelar han tv spel igen... Det är nog inget som krisar ett förhållande iaf, efter 10 år tillsammans krävs det mer än lite blogg för att kärleken ska svalna :0)

Kom just hem från F där vi fick en helt gudomligt god middag. Går knappt att beskriva, ljuvligt, underbart, fantastiskt gott var det. Hade mycket trevligt och det pratades om hundar(!), jakt och lite smink bland annat. Det sista gällde mest hur mycket pengar jag lägger på sånt och det vill jag faktiskt inte veta. Men det är ganska mycket eftersom jag bara rör mig med dom där lite "finare" grejorna. Favoriter bland ögonskuggor är Dior och Lancôme. Och det är just ögonskuggor som är min passion. Har provat otaliga billiga märken men antingen så håller dom inte färgen en hel dag eller så ligger hälften av skuggan under ögat efter några timmar så nu kör jag på det jag gillar.

Gjorde ett i mitt tycke ganska bra byte ikväll också. Jag fick med mig en flaska DKNY och F ska få min DKNY Be delicious. Den doftar smaskens men är helt enkelt inte jag så den står bara och pryder badrumsskåpet till ingen nytta.

Imorgon har jag utsläpp i stallet, hoppas det är riktigt kallt så Lillan får ha på sig sitt snygga supervarma täcke. Mörkt rosa med metallic skimmer är det. Sen efter lunchen kl 12 kommer F hit med Chappe innan vi ska på djurkliniken och få domen... Men åh jag bara skojja, han har ju A höfter det ser man ju på´n! Och efter det blir det ett besök på Kicks eftersom vi båda har fått lön idag. Toppendag rakt igenom vad det verkar. Som idag då.

Puss på er /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Åååååååå får jag byta med er ??!! Iallafall Kikcs shoppingen kan jag ta !! Ajaj du sover säkert gott nu, själv är de Coop som gäller. Kram.

2009-01-16 @ 05:43:44
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag har ont i magen över det besked som vänta¨s av farbror vetrerinären.....



Ses sen kom ihåg The perfume!!!!!!!

2009-01-16 @ 10:57:08
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0