Beware of the ugly foot

låååång dag som inte är slut än på länge. Hade med mig kameran till stallet för att visa upp det fina täcket. Kanske är det bara två personer som kan vara intresserade av det men ni kan då titta och vara avis.




Tjusigt va?

Har varit till djurkliniken i Öjebyn idag som moraliskt stöd och efteråt blev det fika på Café Humlan. Där fyndade vi båda ett nytt (för oss) te, Rooibos Vildkörsbär och fick ett gratis när man fikade, jag valde tropical. Därefter blev det Kicks och en present till D, en slags muta/kärleksgåva. Uppskattad i vilket fall.
Sen så måste jag bara få visa en bild som jag hittade när jag rotade runt i bildarkivet. Den är på min fot efter islandshäst incidenten i somras. Pållen backade tre steg och siktade, sparkade till i sidan på min häst. Jag, djurvän som jag är, skyddade med vad som gick och därför kom foten emellan. Det blev en rejäl smäll ;=) Och jag lovar att det gjorde ondare än vad bilden visar.


Deta var en och en halv vecka efter smällen, ev till och
med två veckor efter...

Klart slut, nu blir det en sedvanlig tur till Norris. Slut på det snart I hope.
Pussar /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0