Väntar på besök

Och tänker att jag kanske eventuellt ska laga mat. Får se hur det blir med det.
Vi har kommit oss en bit i vitvaru-djungeln. Har fått lite olika priser på ställen plus kollat på nätet också. Morgondagen tror jag att jag tänker viga en del av till att åka till coop bygg och flörta lite. Jag handlar ju gärna kooperativt :=) Fick just precis bekräftat att IKEA blir av på fredag. Yes jag säger då det alltså, o så roligt. 

Hehe virrpannan jag sprang ifrån datorn utan att publicera mina tankar. Nåja nu har jag ätit och väntar fortfarande på besök.

Jo just det, idag var jag in på colorama och beställde kakel till köket !! Mondrian verde foglia heter det 20X20 plattor med avlångt mosaik på. Riktigt läckra, båda två blev såld på den plattan med en gång. Sen i badrummet så blir det samma platta i annan färg, rosso rubino, på "remsan" i duschen. I övrigt varmt grått golv, vita väggar och supernice inredning!

Hejdå då /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0