Skogsrace

Måste bara göra ett snabb-inlägg. Jag och poan har haft en supernajs tur i skogen idag. Som han har sprungit, älskade hästen, och helt underbart trygg och säker trots att han fick sträcka ut det han hade. Inget brall trots full galopp så nu känner jag mig bara helt lycklig!!! Vi var ute en dryg timma och det var mest galopp under den timman. Kände att han behövde få springa av sig lite och vara häst. Jag har ju tragglat på banan så mycket nu, det får ju inte bli tråkigt för honom.
Tog några bilder från hästryggen.




Sandtaget ser inte mycket ut för världen på bild men det känns
som en 90 graders lutning när man klättrar i det:0)


Perfekt för att sträcka ut i galopp!!!
Och även några i stallet efteråt

Mumsar hö, nöjd och glad


Nya våffeltäcket funkade klockers. Torr på mindre än en timma


/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Men kära söta lilla T vad är det du säger. Vem ville jobba åt lilla mig då?? Duuuuuuu tror du jag får komma och sitta på din fina poa någon dag ??

Kram !!

2009-07-08 @ 17:45:07
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är så fin Charmeur (:

2009-07-08 @ 22:20:25
URL: http://fridaahagelberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Charmeur är verkligen fin! :)

saknar han så otroligt mycket! :( <3



hälsa han från mig, han är saknad :')

2009-07-08 @ 22:52:14
URL: http://sofiaopatricia.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0