Stressar och längtar

Ny dag igen och helt otroligt en dag utan regn dessutom! Kanske gräsmattan kan torka lite så den går att klippa. Daniel har ju klippt framsidan så det inte ser så jävligt ut för folk som går förbi men baksidan är som en skog. Kanske tar en ridtur med Charmeur, han hinner nog beta av ganska raskt han, hihi. Fast var ju docj ingen seriös tanke eftersom jag skulle behöva rida på en massa vägar där folk blir arga om han skiter så den idén får helt enkelt bara vara en bra idé.

Har städat idag, påbörjat storstädningen som måste göras på måndag eftersom bigbrother Jon och hans Lisbet kommer upp till Piteå då. Han är tyvärr allergisk mot en massa saker och däribland djur, så jag ska göra mitt bästa för att städa bort Cato även på ställen som inte syns! Dom kommer att vara här på min födelsedag och just därför så har jag tagit semester den dagen. Ska bli så himla kul *längtar*.
Har också kommit på att jag vill ha semester en vecka tidigare, så vi har samtidigt jag och Daniel. Mitt hopp ligger på våra härliga sommarjobbare och att dom vill och kan jobba extra för annars skiter det sig totalt...

Mer måsten i livet för tillfället är att jag måste he mig iväg på apoteket och köpa Omeprazol. Magmedicin alltså, ty mitt stressande över allting har åter igen gett mig magkatarr. Har inte haft det på ganska länge nu men det började så smått igår morse och nu vet jag att det är det. Ska köra en 10 dagars kur och hoppas det går över.

Stall blir det såklart också, idag blir det longering och ridning för Daniel. Kanske trav idag, vi får se!!

Ha det så bra!!
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0