Charmeur är förälskad

Dagen ska jag börja med att ge mig iväg och matshoppa inför morgondagen som ju är midsommarafton. Ska även he mig in på systemet. Hoppas att alla andra spritsugna pitebor inte har vaknat klockan 10 när dom öppnar! Själv är jag inte så spritsugen, ska bara ha en Tullamore för att kunna mecka Irish coffe om man får för sig det.

Kände mig gode duktig igår. Gick en långprommis med Cato, städade huset både uppe och i källaren och var klar att åka till Charmeur klockan två. Var där i nästan fyra timmar tror jag. Vi red ut i skogen och jag vet en som ville springa järnet men inte fick. Hittade ett sandtag som funkade bra att köra lite voltarbete på.
Det är så mysigt att komma till stallet för han står alltid redo att säga hej i hagen. Idag kommer det en D-ponny till stallet, hon ska bo där i två månader, skulle tro att hon får gå med C och Jojje i hagen.

Oj just det jag måste ju berätta!! Charmeur har hittat en kärlek. Minishettisen Elektra, han blir som till sig när hon kommer i stallgången. Kröker på nacken, lyfter på svansen... Sötnos!!

Nog för idag, jag har åtaganden idag.

Kram /T

ps. ska pussa och krama från Linda (C´s gamla ägare i Danmark), gör likaså från Emma utan att fråga för jag vet att hon saknar lillkillen nåt enormt ds

Kommentarer
Postat av: Emma A

Ja det måste du göra!! :D

Kram

2009-06-18 @ 19:01:43
Postat av: Sofia

haha charmeur :)

saknar han så mycket och han och emma passade så bra tsm!

lycka till med han! :)

2009-06-19 @ 01:59:50
URL: http://sofiaopatricia.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0