Snusk i telefon

Nu har jag då råkat ut för något mycket skumt ikväll. Satt och åt grillat med Daniel och svärmor när mobilen ringer - dolt nummer. Svarar och det är en man som presenterar sig som Göte (med hårt G). Låter som en riktigt skum typ men han frågar om sadeln lite lagomt stönande och flåsande.

-800 kr det låter ju som ett riktigt, vad han då sa, angenämt pris

-Ja, jo...

-Hur sitter den på kvinnor då?

-helt tyst... (
hörde jag rätt?)

-Ja alltså jag funderar på hur sitter den på kvinnor, man måste ju ha något att hålla sig i

-Du då tycker jag att du tar och ringer någon annan istället, tack och adjö
! Jäklar jag kände att jag ilsknade till som ett bi. Äckelgubbe!

Önskar att jag kommit på något bättre att säga men hur förberedd är man på att en jävla snusk flåsare ringer på min blocket annons som legat ute i vad, tre minuter?

Ja mycket ska man vara med om men tänk på det mina vänner och fundera ut vad ni skulle ha sagt i mitt ställe. Själv har jag kommit på många beska kommentarer i efterhand.

Sov gott /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0