Stallsysslaren D

Daniel har varit stallnisse idag medans jag har jobbat. Byggt beteshage har han gjort. Och mockat och gjort mat för att vara snäll med mig!! Tack älskling!!!
Han var ju således också den som fick vara med på betessläppet. Oj vad dom sprang! Fyra hästar i bredd ångade iväg. Charmeur går med Jojje, Green och Lady. Och imorgon kommer också Jill till deras hage. C och Jojje bildade en egen flock på två så dom trivs bra ihop, känns så skönt. Det är inget dygnet runt bete så dom får komma in på natten, säkert skönt att slippa myggen.

Ridningen idag gick sämre än i förrgår, han var så pigg och stressad av sig men mot slutet så fick jag honom lugn och samlad. Sen la vi av medans vi var på topp!!


En bild i alla fall. Det är något som inte stämmer... ska grunna på vad det kan vara

Kramar/T




Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0