Inga bilder idag heller

Tröttsam dag idag. Tur att dagen efter midsommar är ganska lugn i matbranchen. Vi hade partaj här igår med en massa trevliga människor, nya och gamla bekanta. Supertrevligt var det men det blev så sent... Jag som skulle upp och jobba dagen efter och allt. Men men nu har jag klarat den dagen med utan att avlida.

Ridpasset med Charmeur igår gick helt lysande. Efter M´s alla tips så var vi ett helt annat ekipage. Verkligen framsteg. Idag har Daniel gjort stallet och det blev vilodag för killen men imorgon så kör vi hårt igen och då är han säkert pigg!!

Här var det tänkt att det skulle in lite bilder men som vanligt så vill inte blogg.se vara med. Dom är uppladdade men vill inte vara med i inlägget så tyvärr blev det inga foton idag. Sorry!

Nu blir det liten stund i soffan framför Rome. Skönt!

Kram/T

Kommentarer
Postat av: Sofia

just nu känner jag att man verkligen saknar Charmeur men det är bra att veta att ni trivs och att han har det bra hos dig! :)

saknad :( <3

2009-06-21 @ 00:25:08

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0