Fire !!!!!!!!!!!!!!!





Eld är vackert, även om jag är lite skraj för den. Vi trotsade vädret (det började snöa också) och for ut och grillade. Elden sprakade inte så här bra vidare värst länge men jag fick några bilder på den ändå. Försökte fånga på bild Catos bakdel, inte så lätt eftersom han vill komma fram med nosen först när jag sätter eller lägger mig ner men tillslut så. Snöbollarna i pälsen är bara ett litet smakprov på hur det brukar se ut. Tänk er dubbelt så stora och många bollar. Svårsprunget blir det för en hund !!


Kommentarer
Postat av: Simon & Mozart

Tjoho!!

Pörskans vilka läckra bilder på elden!!!!

Cato ser ju ut att vara störtskön med alla bollar :P

Vad är han för en ras? Hmm i sommar skulle de kunna få leka, tycker jag :=)



Jorrå visst är man glad att Mozart käkar, men 30 min innan maten ska fram så är han som en Talliban och klockan 1800 så har det sagt Swooosch och buurp.



Kram på er!! och ge Cato ett grisöra från mig!

2009-03-06 @ 16:59:18

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0