fredag den trettonde mars

Jag sitter och flummar runt och hade intentionen att bara skriva nåt här och sen gå och fixa mig för dagen men gick det så? Svar Nä. Men efter lite surfande så hamnade jag här iaf. Kikade en snutt till vänster och kom fram till att klockan på väggen som fortfarande visar sommartid får stå kvar så, det är väl inte så länge till den inte behöver ställas om eller hur? 35 minuter på mig att tvätta hår och sminka. Åsså vill jag kika lite på min budget fast det kanske får vänta till ikväll...

Nog svammlat. Kanske har det hänt något spännande till jag slutar klockan sex, det är ju trots allt fedag den 13:e. Fast jag är ju inte det minsta vidskeplig så förmodligen händer ingenting.

Hej Svejs

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0