Mmm denna urindoft

Nyss kommit hem från en härlig tur i skogen med tre troll. Det var sådär härligt gnistrande solsken och 6 minusgrader. Perfekt med lite värme men ändå hård snö att gå på. Tyvärr så var skaren inte att leka med och Cato fick två trampdynor avskalade. Ungefär som om man tar en osthyvel och hyvlar av en bit blir det, alltså ganska stort men inte så djupt. Men blöder som en gris gör han då, inte fortfarande men i skogen alltså.
Hade ställt klockan på åtta men när pipdjuret hade gnällt i ett kör sen D for på jobbet så fixade jag inte att ligga kvar utan klev upp.
Det hjälpte inte att ta i trä. Igår kväll vart det ett benlyft på köksbordet och nu när vi kom hem från skogen så blev det ett i garaget. Det sista var jag med på så då åkte han i backen igen. Nåja, ikväll blir ordningen återställd för då kommer snuttarna hem till sig och där kissas det då inte inne.
Nu är det dax att göra lite korv till lunch.

Ha det!!

Avbrott för dragning men är nu åter på plats. Hann aldrig publicera för D kom hem och så kom mamspaps på besök också. Nu ska jag göra nytta, dvs baka lite till morgondagen. Återigen

Ha det!! /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0