När minnet sviker

Ska i alla fall inte gråta över mitt misslyckande som jag vanligtvis hade gjort. For och handlade innan stallet och blev därmed lite sen dit. Skyndade hem med grejor. Bla en tv och en dammsugare. In med dom i garaget och upp med handlingspåsar och stallkläder. Bytte om och tog Cato och for till stallet. Märkte ni att en detalj saknas? Jo just det, packa in handlet i kyl och frys... Köttet gör ingenting eftersom vi ska äta det idag men däremot glassen som var till efterrätt. Den är ett enda simm så det blir att köpa ny då. Fan att jag tappar huvudet när jag är stressad, hemskt irriterande.

Jaja, nu ska jag städa så att vi kan göra mat och installera ny tv i fräscht hem. Ny dammsugare blev det idag eftersom den gamla som inköptes i juli har gått sönder. Tyvärr på ett sådant sätt att jag inte ens tänker försöka få ut en ny på garanti. Fast det ÄR ett produktionsfel. Det har ju gått mer än sex månader och då är det jag som ska bevisa att jag inte varit vårdslös med den. Hur bevisar man en sån sak ??

Ha det gott !!

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0