No blogging

Här bloggas det inte mycket nej. Har ju annat för mig en dag som denna. Tex så är det ju en som blir 30 här och då vill jag ju ha ett rent hus att visa upp för gästerna. Så dagen har gått i fejandets tecken. Torkat, dammat, skurat och upptäckt att jo det är kiss på den stooora fina blå mattan som inte går att tvätta så lätt. D hade hittat nånstanns att man kunde använda ättika för att bli av med lukten. Det ska då lösa upp fetterna i urinet som tydligen är det som luktar. Hoppas verkligen att det stämmer för soffan går ju inte precis att skicka på kemtvätt om det skulle behövas. Och jag har än inte lyckats få bort lukten. Iof så hade jag kunnat räkna ut det eftersom det är fläckborttagare som jag använt och det funkade, fläckarna är borta men ujj den stanken... Vojne, vojne.

Båda mina bak blev lyckade. En morotskaka och en chokladtårta med mycket nötter och mycket choklad i.
Nu kommer mer besök. Återkommer senare.

KramTheres

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns en bra luktborttagare som heter Yocoair.. Testa den funkar faktiskt mycket bra!!

2009-03-25 @ 21:52:21
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0