Seiern er vår

Hoho vad glad jag blev igår kring halv tio när jag vann på melodifestivalen. Tusen spänn rikare och dom som såg glädjen i hela mig kan nog intyga att det var välkomna pengar. Speciellt tack till S som röstade en gång åt mig, för att säkra, och det gick ju vägen må jag säga !!
Nu är det ny dag med friska tag. Vasaloppet går för fullt och jag har druckit mig en kopp vanilla rhubarb, den var så god !! Nu blir re duschen och sen ks ajag kolla på skidåkare till jag måste rulla till jobbet.

Vinkväll föreslagen nästa helg, vad sägs ?

Kram /T

Kommentarer
Postat av: Maria

JAAAAAAA

2009-03-01 @ 20:49:42
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0