Skor till hund

Det blev inget bråk idag. Vi var dit men insåg att vi kunde förvärra situationen idag. Folk har lätt för att hålla varann om ryggen så vi avvaktar till överklagan är gjord och allt sånt. Jag blir lite ledsen över hur våra äldre blir behandlade. När man är gammal och inte drar in pengar och gör "nytta" för samhället, då är man ingenting värd längre.
Då blir det stallet nästa, ska bla tempa Lillan för hon har hostat ganska länge och jag ska försöka hålla hårt i termometern. Vill inte att den försvinner in nånstanns ;0)
Köpte en sko till Cato igår men jag är inte nöjd med den. Dålig passform för dom pengarna så den får gå tillbaka. Fortsätter att linda benet själv tills det finns nån bättre modell. Hade velat ha en som är som en vagga, alltså att man lägger ner tassen och benet och snörar ihop istället för att den är som en socka som träs på och snöras ihop. Cato tyckte att den var konstig och blev helt lealös i tassen så den la sig inte rätt i foten på skon. Blir ännu svårare när tassen är mer öm dessutom. Nej, hundskotillverkare därute, kom på nåning bättre. Men fortsätt med svart, inget jävla leopardmönstrat på min hund !!

Kram/T

Kommentarer
Postat av: Mino

Hoppas du får en underbar helg!

2009-03-27 @ 22:06:04
URL: http://manreet.blogg.se/
Postat av: Kan Dee Drawings

Nu finns det populäraste linnet att förboka! Kolla in min blogg och tack för att du var med och röstade! Kramis :)

2009-03-28 @ 14:18:29
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0