Tick tack

Lilla Tesan akta dig annars tar jag dig. Har fått lilla snigel på hjärnan och byter ut snigeln mot andra som mig själv, Cato mfl. Jag tror att jag längtar till torsdag, men det kan vara fredag också. Vi får se vad det blir. En av dom längtar jag i alla fall till så ni vet.
Ja jag säger då det, att bli stämd för att man använder en bild och anger källa och länkar till den. Verkar bisarrt men lagen är lagen. Den skrevs väl innan allt bloggeri blev stort. Själv använder jag inte så mycket av andras bilder men det har hänt, kanske ska ta bort dem då så jag inte får en otrevlig överraskning, för inte tänker jag sitta och maila till hela världen no no. Jag kommer alltså att fortsätta länka till saker som vanligt så slipper jag en massa skit. Egna bilder kommer jag fortsätta lägga upp och det är bara att låna dom bara ni skriver vart den kommer ifrån, alltså moi. Jag tackar nämligen ja till gratis reklam.
Oj hopps vad klockan sprang iväg då. Jag måste se lite tv tror jag innan sängen. Börjar 6.45 imorgon och kommer inte att vara piggelin. Ska gå och övertala en viss att vi inte ska se på tennis.

Skruvar på charmen och off I go !!

Kommentarer
Postat av: Lilla snigel Jenny.

Haha tog ett tag innan ja fattade inlägget, men NU !! KRAM !!

2009-03-17 @ 20:39:33

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0