Alla vill ha semester utom jag

Ajsing jag måsta rappa på lite. Fixa hår och grejor så jag är klar att åka på jobb direkt efter veterinären. Håll yummar att det går fort och smidigt där.
Angående kommentaren så var det som sagt himla lustigt igår kväll på coopan. Och på alla andra ställen med vad jag förstod. Swedbank hade problem med sina kortbetalningar, inga swedbankkort gick att betala med, ej heller hämta ut i bankomat vilket brukar funka ibland men inte det. Då är det bra med Visa eller annat kreditkort för annars är det bara cash eller lämna grejorna som gäller.

Det gick annars bra att stänga själv. Lite kul att vi från att den som ska stänga placet börjar jobba håller på och förbereder stängning :=) Halva dagen alltså !!
Berättade om mina planer på att inte ha semester i sommar och det mottogs glatt av min chef. Löste visst en hel del bekymmer. Jag sa också att jag förmodligen kommer att ta ut nån strödag för att få längre sammanhängande ledighet, men det löser nog när sommarjobbare har börjat. Det brukar alltid finnas folk som vill jobba på sommaren.

Asch nu måste jag lägga på en rem, det här går ju inte. Raska på så ses vi på jobb om ett tag.
Återkommer med hur det går för liten gris och örat.

Puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0