Kärleksstund med hund

Gosse vad jag är trötter. Vinglade in i snuskylen på jobbet idag å jag tänkte att nu tror kunderna att jag är packad. Såklart inte såklart !! Fast på expressens nätupplaga hade dom en omröstning för ett tag sedan där frågan var om det är ok att dricka alkohol på jobbet. 17% svarade Ja, i måttliga mångder. 17% !!! Vad i hela friden? Och vem är det som avgör vad måttliga mängder är då, kan ju tro att det är mest glin som svarat på den frågan.
Ensam ikväll, fredagkväll, ty somliga är på after work. Men det är då lika väl för jag är då int så rolig heller. Tur att jag tänkte till på jobbet och köpte med mig mat hem. Räkbaguett blev det till middag, lagomt gott och mycket enkelt att tillaga. Öppna plastlådan, lyft ur och ät.



Slutligen en bild på överkastet mamma gjort med mina två älsklingar på. En av dom x 2 som synes. Ursäkta blixtögon och allt sånt men jag var tvungen att hoppa upp och knäppa av innan han simmade ur bild som man säger. Spana in det flottiga högerörat. Bara till på söndag kvar... Längtar efter att få tvätta bort det där klafset. Uäk.

Hihi och så ska ni också få se vår dagliga rutin som vi har, Cato och jag. Kanske har jag berättat det förr men hur som helst så älskar han hårtorken, han gillar att bli blåst och kommer som ett skott så fort han hör blåset. Sitter vid fötterna som ett ljus och jag har som inte kunnat låta bli utan måste såklart blåsa lite och nu har det blivit till en rutin. Han kommer springandes, jag blåser på honom och sätter mig sen på huk så jag kan torka mitt eget hår också. Två föningar i en så att säga. Svårt var det att ta ett kort på detta alldeles själv men kolla blicken. Snälla mamma blås på mig !!! Plz !



Jamen då vet ni, hej

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0