Hemklickat var det här!!

Har klickat hem lite från discshop jag.Trådlösa mickar till singstar för jag är less på sladdar överallt. Tack för dom trådlösa handkontrollerna till PS3. Dessutom fick det bli ett spel till singstar eftersom det inte går att köra dom gamla till PS2:an. Eller det går att lura den men man måste först köra en skiva som hör till trean och sen går det att sjunga på dom gamla med. Sjukt men sant. Hade aldrig i fantasin trott att det inte skulle gå att spela spelen från en äldre modell som ju faktiskt inte är såå gammal. Men ja så är det nu och snart kan vi inviga sjunget på den nya manicken också.
Har jag tur så kommer spelet imorgon, nästa dag om man beställer före 16.00 och det var på håret, jag beställde 15.58 hehe.
Fortsättning följer nu på dagens bakverk. Ska fullända dem med lite frosting på toppen. Jag kör ju på med Leilas: A piece of cake som jag älskar, men den har ett fel som jag inte gillar (inget fel förmodligen). Alla frostings och glasyrer är så rinniga så det är svårt att tex sätta gladpack och spara, eller lägga i en låda i lager för det bara kladdar. Måste komma på en lösning på det där men annars är jag nöjd.

Puss /Tesa


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0