Det gick tillslut, fast segt

Lovade att lägga upp en bild på nya kylen men jag får se om det går för blogg.se är segt som sirap just nu. I alla fall så tömde jag kyl och frys, ställde ut på bron och for iväg för att fira en gammal(!!!) vän. Jordens godaste smörgåstårta har inmundigats samt tårta med rolig ekvation ((8*4)+(2²)-(36/2)+(√16))
Kul!!!


Så här såg det ut när jag for

Och så här när jag kom hem !! (heh spana in kladdet jag drällde i ugnen, pannkakssmet är det)

Nu ska bara hålet ovanför fixas. D var inte så förtjust i att lägga ut bild innan det var klart men när brydde jag mig senast om en sån sak? Kooperativa rådet imorgon klockan nio. 24 på usb ikväll.

Sovgott !!





Kommentarer
Postat av: Anna

blev himla fint det där du!!

2009-03-03 @ 10:05:00
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0