Fortsättning på berättelsen

Sjuk måndag och jobbade tisdag. Mådde lite bättre fast jag är väldigt glad över att vara ledig idag, annars hade det varit otroligt tungt idag kan jag medge. Nu kommer ytterligare bilder från Kroatien trippen.








Överallt fanns det små träbänkar att slå sig ner på. Just denna var ute på en klippa med havet 5 meter rakt nedanför. Jag är ju höjdrädd så det förslår... Stor bedrift att sätta sig och speja :0)












Stilstudie av MOI på var balkong. Helt utsvultna och väntar bara på att få gå ut och frossa i god mat och dryck!







Innan denna fotosession så hade jag ägnat ungefär en halvtimme åt att försöka fånga våra vänner hussvalorna på bild. Visade sig vara en svår uppgift. Kunde tyckas vara en lätt match att fota dom eftersom det var hur många som helst av dom men icke... Snabba rackare så av säkert hundra kort så fanns dom med på kanske fem ?! Och dom blev såklart rätt suddiga men här är en av dom.

Här är hon- Svala




Här är vi i en park uppe på ytterligare ett berg. Svårt att hålla oss ifrån diverse klättringsutflykter!

Lägg msärskilt märke till min kobenta modell pose. Undrar just vad Tyra hade gett för betyg?










Till nästa inlägg förflyttar vi oss till Bosnien & Hercegovina. Vi ses då.

Puss och kram /T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0