Hundera inlägg på en dag, eller nåt!





Kom på att jag skulle försöka fota dagens ögon makeup. Det var inte så lätt. Med en dålig kamera, ingen foundation och en förskräcklig frilla så blev resultatet skrämmande men.
Jag var rätt nöjd med dagens ögonmake, mest för att jag i vanliga fall brukar ha lila,blå,rosa och/eller grönt men aldrig brunt. Idag blev det guld, brunt och grönt i en lyckad combo tycker jag. Som synes i Coop outfit, snyggaste skjortan i stan helt klart!



Hon som ser drogad ut!!! Jag kan visst inte blunda utan att blunda med heeela ansiktet. Och du, don´t mind dom extremt fula brynen, jag har som synes hunnit gnugga ut det ena rätt så bra !!

Tja, detta var mest för mig själv så jag kan komma ihåg att brunt funkar bra. Dessutom har jag mascara, händer väldigt sällan men jag tror det kommer att bli oftare nu. Har liksom upptäckt tjusningen. Jag är ju annars lyckligt lottad med att ha väldigt svarta fransar så folk tror ofta att jag har mascara ändå...!

Sovgott nu /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0