Shop-a-holic eller vad?!

Looki vad fina saker jag har kommit hem med!




Estée Lauder Day wear plus
Estée Lauder Splash away foam
Lancôme Bocage creme deo
Lancôme Virituose mascara
SJP Lovely
SJP Covet pure blosom
JLo Glow
JLo Glow in the dark
JLo Miami Glow
JLo Love at first Glow
Clinique superbalm gloss
Halsband med äkta koraller
Väska från basaren i Sarajevo







J
ag skulle då vara avundsjuk på mig själv :0) Helt klart!

Operation städning av kontor är påbörjad, det kommer att ta en dag eller två för det ska vara ordning och reda så det så.

Adjö /Theres

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Åååååååååååå vad avis jag blev nu. Är att stjäla ett brott ?? Puss !!

2009-05-22 @ 22:03:20
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0