Kaniner och nostalgi

Så var det äntligen helg! Som jag har längtat hela veckan och så äntligen så kom den tillslut. Började så där snortidigt imorse och kom hem strax efter fyra. Då satte vi igång med att helgstäda, det har varit lite dåligt med städ i veckan tyvärr så dammet fanns överallt. Nu är också det avklarat. Bortsuget och torkat.
För tillfället så är D och sjösätter båten, när han kommer hem ska vi äta kex och sjunga singstar. Fick en ny skiva i posten igår så vi är grymt taggade!

På hästfronten så kommer jag att bli halvfodervärd till Lillan från och med snart till nån gång nästa år. Måste få skryta med att jag fått förtroendet att vara en av två i världen sokm skulle få köpa Lillan, det ni! Det är jag och Jenny som skulle kunna få bli ägare, ingen annan. Det känns smickrande. Själv vet jag såklart att har jag ett djur så tar jag bra hand om det. Jag är inte den som skaffar djur utan att tänka igenom saken noga.
Fast iofs så var det väl knappa 2 minuters betänketid innan jag köpte min första kanin (Timja) utan föräldrarnas godännande. Och senare samma kväll vann(!) ytterligare en kanin (Brummelisa) på lott nr 9. Dock så har jag tagit väl hand om dem (det blev fler, 32 har jag haft totalt). Av de 32 kaninerna så har jag såklart sålt de flesta men de som finns kvar i mitt hjärta är:
Brummelisa, Timja, Svea, Mysan, Trixi, Super-Hjördis, Mega-Gudrun, Iris, Hjördis DY, Gudrun DY

Tio små älsklingar som jag fortfarande saknar då och då...

Nu kliar det i fingrarna att kika in på Hööks en sväng.

Vi ses! Kramar T

Kommentarer
Postat av: ♥ C h i i b i

Snygg blogg du har!^^

2009-05-29 @ 19:56:16
URL: http://chiibis.blogg.se/
Postat av: thaikallet

fin blogg och bilder. häng med och titta på mina söta apor och läs om mina spännande äventyr i Burmas och thailands djungel.

2009-05-30 @ 10:52:33
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tusen tack sötnos : )

2009-05-30 @ 11:26:37
URL: http://lindablom.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0