Resfeber?

Visst kan det få bli en liten update innan jag drar till sol och bad! Åker imorgon 11.45, härligt värre hoppas jag det blir. Som vi har längtat efter semester och nu äntligen händer det.
Jag har packat och fixat och donat efter jobbet. Försöker tänka om jag glömt något men det är väl som det brukar att jag tar med mig alldeles för mycket. Jag har tex med mig kläder för två veckor minst eftersom jag inte vet vad jag kommer att vilja ha när vi väl är framme. Det som tar mest plats i väskan är nog ändå alla skönhetsprylar. Hårfön, plattång, diverse styling produkter, smink i mängder. Tänk om jag blir sugen på turkos ögonskugga och så har jag den hemma... Det går inte.

Cato är iordninggjord för att lämnas bort på kollo. Kloklippning alltså. Det är ett måste för tänk om han skulle ha långa klosingar och bryta av en och jag inte är där, huvva då. Måste förresten utföra lite kloklippning på mig själv med känner jag. Sitter just och bryter i naglarna så snart går dom av.

Hotellet vi ska bo på har två våningar och endast fem(!) lägenheter. Hoppas att grannarna är trevliga! Fick förresten välja bort klackeskorna från packningen då det blev lite svårt att rymma allt.

Jag vill ha en till hund jag. D hittade en på blocket som behöver omplacering. Vill ha,vill ha! En blandrastik som ser ut som en gordonsetter. Blandning mellan irländsk/gordon. Jag är ju annars inte så mycket för blandraser eftersom jag vill veta bakgrund på dom och tycker att man ska ha en tanke med sin avel och inte bara para för att  jag har en söt hund och du har en söt hund - let´s make puppies.

Nu ska jag försöka stressa av lite granna. Fast svårt är det, jag har ju svårt för att åka iväg bara en dag ju. Kommer att sakna lilla älsklingen Cato grisman. Han är inte en hund som gillar att packa. När D skulle åka iväg till Tyskland med jobbet för nått år sen då la han sig i resväskan och sa bedjande- Pappa åk inte :(





Herregud då skär det i hjärtat. Men,men inte tänka på det nu, han kommer att ha det bra hos svärfar med Mårre och Djagatai.

Vaddå resfeber??

Puss på er, syns om en dryg vecka

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Nåååååååå så söt. Ha det bäst där borta och njut av livet !! Kramar från ett regning Piteå.

2009-05-09 @ 16:05:12
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha det nu så underbart over there!!!



Många kramar!

2009-05-09 @ 17:48:08
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0