1:a ljuset i advent - är tänt!

Min 1a advents morgon har jag spenderat i stallet! Mysigt med varma goa hästar som frustar glatt när man kommer!! Hemma igen nu, ska ta en sväng på stan och skyltsöndag. Det har inte hänt på många, många år. Hoppas jag inte har för höga förhoppningar. Nu är det världscupen i Kusamo (stavas??) och sen klockan 10.45 är det hästhoppning på agendan. Inte för egen del utan Stockholm International horseshow förståss. Dressyren är på eftermiddan.

Julpyntade igår, efter storstädning, och jag ska fortsätta idag. Det mesta är klart, bara lite småpyssel kvar. Bästa idén slog mig nu. Varför inte slå in några klappar framför skidorna? Vilken god idé. Tänk vad jag kommer på ibland!

Ha det!!!
/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hörrö vad säger du om att kanske åka ner till Globen och glo nästa år om allt klaffar ??

2009-12-01 @ 21:42:52
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0