bakom den hårda fasaden döljer sig ett hjärta av sten

Det var en tuff natt. Mårre är inte van att bli utestängd från sovrummet och det resulterade i ett ihärdigt gnällande med darr. Ca 40 minuter konstant innan han gav sig. Trodde jag!! Under natten så har han med jämna mellanrum kommit till grinden och gnällt och skällt i fem minuter innan han gett sig av igen. Minst sex gånger har han väckt mej uner natten...
Tur att jag är en hård och hjärtlös varelse som inte faller för ledsna hundögon :0)
Nåja, det är då inget som avskräcker mig utan han får gärna komma fler gånger, men inte när jag börjar 6.45 dagen efter, som imorgon. Då måste jag faktiskt få min beauty sleep!

Med tanke på det så är det nog dags att göra sig redo för ännu en natt i sängen. Utan gnällspik vid sidan om. Han har fått åka hem för denna gången. Men söt är han trots allt.
Hoppas på en givande dag på jobbet med roliga inslag. Dagen idag bjöd på spännande slagsmål men det ska jag inte hoppas på för imorgon. Glöm inte Fars dag imorgon. Jag har skaffat en gul triss-slips till min men egentilgen tycker jag att det räcker med en kram.

Puss och kram/T

Kommentarer
Postat av: jennie w

Vad då slagsmål?

2009-11-07 @ 22:15:35
URL: http://jewi.blogg.se/
Postat av: Bobban

JAG VILL OXÅ HA EN TRISS-SLIPS!

2009-11-10 @ 08:36:04

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0