mycket filmtips här

Mer regel än undantag, bloggEsse suger! Segt som sirap. Får se om det här inlägget blir publicerat eller ej.

Jobbat, jobbat hela helgen. Igår satte jag inte en fot på internet ens en gång, det ni! Längtar till onsdag då jag får vara ledig EN dag innan då jobb fram till nästa vecka. På onsdag så ska jag släppa ut hästarna på morgonen. Det är så trevligt trots att jag måste stiga upp tidigt som tuppen. Det finns nog få saker som är bättre än att mötas av glada pigga kusar som längtar ut i kylan. Het mysfaktor på det.
Hemkommen från jobb och bjudmiddag+tårta. Länge sen jag var och hälsade på på larssamuels så det var mycket trevligt. Både med folk och fä. Fä:et är ju då såklart Mårre och Djagatai, dom små pussgurkorna. Fick med mig ett filmtips som jag tror på. Julia och Juliette(?), går på bio just nu. Jag skulle kunna googla för att få veta om den hette så men det ids jag då inte men gör det ni om ni vill ;0P
Själv har jag också ett filmtips som jag glömt bort. Planet terror, helt sjukt underbart bra hyllning till 80-tals lågbudget skräck. Såklart är Quentin Tarrantino inblandad och vad kan bli dåligt då? Love it, see it säger jag.

Tänkte ta mig en tripp till Granngården imorgon och se om dom har kvar vinterridbyxor som passar på min väl tilltagna bakdel(!), och även ett par termoridstövlar. Troligen så är det mindre risk att stövlarna passar. När jag var 10 år fick jag ha stl 40 för att skaftet skulle ha nog vidd. Och jag var inte tjock det minsta. Men den som lever får se. Iaf så hade dom byxorna för 249kr vilket är ett superpris. Måste rusta mig för kylan i vinter. Reflexer och tjocka kläder det är min melodi!!

Så,så 45 minuter till Djävulen bär Prada. Blir antingen inspelning eller tittning. Till nästa gång- Ha det fint alla!

Puss och kram/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Men söta du, tack detsamma !! =0).

2009-11-01 @ 20:30:16
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0